Goldcoast - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Nienke Bolten - WaarBenJij.nu Goldcoast - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Nienke Bolten - WaarBenJij.nu

Goldcoast

Door: Nienke

Blijf op de hoogte en volg Nienke

04 November 2014 | Australië, Byron Bay

Van Brisbane naar Sydney hebben we ongeveer een week de tijd. We hebben de mooiste stranden aangedaan en twee keer gesurft. Bij Byron Bay en bij Boomerang Beach. Pippi Beach bij Yamba was ook super mooi met opspringende dolfijnen uit het water.
Hippie stadje Byron Bay had prachtige stranden en super mooie santart, relaxte vibe!

Nienke

23 jaar. Genietend van het leven en de prachtige wereld. Freelance verloskundige van beroep sinds zomer 2013. Werkzaam bij verschillende praktijken in de eerstelijn. Waarbij ik bijna dagelijks nieuwe wereldburgers op de wereld help. Onderzoeksverloskundige begeleid door midwifery science. Real high school love en inmiddels 8 jaar heel fijn samen. Gek op stedentrips en verre reizen. Hoop on de toekomst meer culturele reizen te maken. Mooiste bestemming: daintree rainforest australie Vetste stad: Stockholm Gaafste ervaring: duiken great barrier reef Bucketlist, boven stukje ;): 1. Cambodja, Vietnam, Thailand. Buddhisme en tempelsl. 2. Marathon van new York 3. Zuid Amerika: paaseilanden, Inca trail 4. Op zoek naar het noorderlicht in boomhutten park in noord Zweden. 5. Nieuw Zeeland bij de Maori op bezoek 6. Surfvakantie zuidwest Frankrijk

Actief sinds 13 Jan. 2015